seninanonim Ynsm Ben görümce değilim görümcemde yok 😀 Ama hepsi şikayetçi genelde ya nadir böyle çok seven 😀
Senorita seninanonim benim tanıdığım var her yerde titizim titizim başağım ben diyor titizlikle uzaktan yakından alakası yokkk
Atesbebek Eşim benim ağzıma sıçıyor her haltıda yiyor ama özünde çok iyi bir insandır 🤣 bu düşünceyi çok manasız buluyorum 🤣
Kaynanasevmem seninanonim Ayşe ismindeki kadınlardan haz etmiyorum ( Ayşeler bana bisey yapmadı, ama önyargim var)
seninanonim Kaynanasevmem Benimde memleket olarak bir insandan bir kötülük görürsem o insan nereliyse direk o memleketli olan herkese önyargım oluyor
Kepekekmegi seninanonim 3.5 sene oldu çoğu zaman ben diyorum biraz saman altından su yürütsün diye de yok anam beceremiyor benimki cldpöcsşcö
Dondurmalikahve Kepekekmegi Eski eşim annesini onun annesini sevdiğim gibi sevmemimi istiyordu bunun bir üst leveli yoktur
Kaynanasevmem seninanonim Bende birinden hoşlanmazsam onun akrabalarından arkadaşlarından tüm çevresinden nefret ederim😆
Kepekekmegi seninanonim bazılarını görüyorum kaynanama ölüp bitiyorum şöyle iyiyiz böyle mükemmeliz diye şahsen bunların hepsinin gösteriş olduğunu düşünüyorum 😂
Hayaladenmom Kepekekmegi bencede hepsi gösteriş şahsen ben ismi geçerken böyle kanım çekiliyor öyle böyle sevmiyorum yani sevmem de ha mecburen he he diyoz o ayri
Ggmrt-16 Kepekekmegi yok kız valla ben iyiyim laf söylerse söylerim iyi davranırsa karşılığını alır eşimden korkar laf etmez ondan aramız hiç bozulmadı küsmez falan 🤣🤣