Bizde sarılık yoktu ama bizim de aile hekimliğinde iki kez topuk kanı alındı ve yüksek çıktı ,
Sonrasında bizi endekrinoloji bölümüne sevk ettiler ordada tahlil yapıldı yine yüksek çıktı
İlaçsız takıp dedi doktor
1 ay sonra yine gittik kan verdik yine yüksek , 15 gün sonra tekrar kan verdik değerler normale döndü, takıpten çıkardı 6 ay sonra tekrar kan vericez tedbir amaçlı , olabiliyor bu tür şeyler kuzum çok fazla stres yapma
İnşallah düzelecektir büyüdükçe değerleri normale biner ♥️ rabbim şifa versin