Arkadaşlar kızım 14 günlük. 5 günlükken yenidoğan da sarılığı geçirdi ve hastanede kaldı. Yapılan testlerde TSH hormonu biraz yüksek çıktı 6.52. hit hafta sonra yani bugün kontrole gittiğimizde 6.92 geldi. Doktor tedaviye başlamak için çok erken dedi ama takip önerdi. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı lütfen yardım edin