-elizsmom benim bebeğimde hastanede fototerapi aldı bir gece. Taburcu ederken kan almışlar orda yüksek çıktı. Sağlık ocağından aramadılar henüz. Çocuk doktoru endokrinoloji bölümüne sevk etmeye bile gerek duymadı. 15 gün sonra birdaha bakalım dedi ama bizim içimiz rahat etmediği için sevk istedik. Endokrin doktoru da takip önerdi. İnşallah birdaha ki kontrolde düşer. Kendimi çok suçluyorum. Sarılık yüzünden olduysa ben besleyemediysem diye.