Herkese merhabalar, burada yeniyim😊 bende 29.haftada doğum yaptım. Oğlum 1300gr doğdu, 3 hafta küvezde kaldı. Şimdi tamamlanmış yaşı 3buçuk aylık, kronolojik yaş 5buçuk aylık. Yurtdışında yaşıyorum. Eğer herhangi bir sorun yoksa tamamlanmış yaşı 4 aylık olunca ek gıdaya başlayabileceğimi söyledi dr. Çok heyecanlıyım, bana hâlâ erkenmiş gibi geliyor ama yemek yerken bebeğimde bizimle masaya oturuyor, yiyeceklere heyecanlanıp ağzını açıyor. Bir yanım endişeli olsa da bir yanım da hazır olduğunu düşünüyor. . Premature anneliği gerçekten zor, Allah hepimizin yardımcısı olsun. Buradan daha fazla paylaşımlar yaparak birbirimize destek olalım. Güçlü bebeklerimiz herşeyi kolaylıkla yapacak buna tüm kalbimle inanıyorum🍀💗🤲