Bizim doktorumuz düzeltilmiş 6. Ayında başlayın dedi ama çok hevesli ve hazır olduğunu hissettiğim için 5 ay 7 günlükken başladım tadımlara bir ay sürdü zaten şu an düzeltilmiş 6 ay 11 günlük doktorumuz 3 ana öğün 3 ara öğün şeklinde verebilirsin dedi bir haftadır falan da o şekilde ilerliyoruz