Kubra226 12 gunlukken gittik zeynep kamile,cocuk dr direk göz bölumune gidin dedi.sistem açıp muayene etsinler demisti. Göz dr 1 yaşta getirin dediler muayene sonrasında. Buyuk oglumu okula verecegim bu sene eylul ekim gibi tamamen hastane islerini bebekle halledecegim. Kalp, cocuk gelisim uzmani , göz vs vs. Gelisimi bir tık geriden geliyordu ama sanki topluyor gibi.. ama emin de degilim