Oburiks niye hamile kaldın diye az kaldı kızacaksın sanki. Ne bu sinir 🤭 sakin ol 🤭 karı koca arasında tartışırken ayrılık ha olabilir ha olmaz, sakin tartışan da var, deli tartışan da. Bu onların tercihi, şuan onun üzerine gidip daha da üzmek nedir? Onu yargılamak yerine destek mi olsak 🥹 ki çözülmeyecek sorunları da yok ki? Aşılabilir konu yani.