Uykularharamolduu heh evet işte. Ya hu kavgadan sonra yap kime ne? Sana bir şey diyim ki iyi ki varlarmış bu dünya da eş arkadaş iş arkadaşı doktor bilmem ne bi sürü ünvan var evet ama en güzel şey Anne olmakmış o yüzden çok şanslısın şükret Rabbim aratmayan nasip etmiş, çocuğuna sarıl mutluluğunu ona daha şimdiden söyleme 🤭🤭ama yine sarılarak paylaş… ne güzel güzel bir gün geçiriyorsun inşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, sana huzurla, bereketiyle, mutlulukla, sağlıkla gelsin bebiş 🌸🌸🌸 nedense içime doğdu kızın olacak gibi 🌸🌸🌸🌸