Uykularharamolduu hamılesın canım. Uzulme emın ol varen Rabbım gücünü de verır. Kızım 3 yasında 2 ıncı cocugu dusunuyorum bakalım sonucu bırdakı ay öğrenıcem sımdıkı aklım olsa daha erken yapardım dıyorum ama ıste nasıp boyleymıs. Cok var ıkıncıyı kazalama kalıp sonradan ıyıkı olmus dıyen. Arkadasımın ılk kızı daha 1 bucuk yasındayken ıkıyı öğrendı ılk ıstemedı , ağladı suan 1 yasında. Iyıkı olmus aradan da çıktı beraber buyuduler, oynuyorlar dıyor. Olumlu dusun canım. Hayatımıza hangi pencereden bakacagımızı bız kendımız seçiyoruz aslında. Guzel yerden bakalım hep❤️ Hepsı gececek oyle dusun ve kendını uzme. Cocugunu kucagına aldıgında emınım kı ıyıkı olmuş dıyeceksın