Benisahtesevme2 Sadeturkkahvesi zaten zayıfsın boy kilo kaç😂 bende çok yiyorum ama artık sağlıklı beslenmem gerek cevız avakoda peynir cesıtlerı kefırler 🫠🫠🫠🫠
Nazikomom Sadeturkkahvesi maşallah çok iyisin 🧿🧡 eski kilom hayatımda daha 69 u bilmezdim:)) şimdi merdiven iner gibi iniyorum tek tek 😁😁
Whatdeding Sadeturkkahvesi açlığınızı uzatıyorsunuz bence. Yani mesela 3 de ara öğün yapmanız lazım diyelim siz yapmıyorsunuz saat 4 oluyor açlık şekeriniz düşüyor ve en çok da çikolata abur cubur istiyorsunuz. Yani en azından bende böyle oluyor. Karnınızı sürekli tok tutun😬😬İnsülin direnciniz falan var mı?
Nursena0606 Sadeturkkahvesi Eve abur cubur almazsanız yemek yemek zorunda kalırsınız. Biz markete gittiğimizde birer tane hakkımız var alıp yiyoruz. Çikolata, cips vs. O an ne yemek istiyorsak. Ama eve bisküvi, kek, cips… Hiçbirini almayız.
Kuzununannesiyim Sadeturkkahvesi biraz uzak durmayi deneyin uzaklasinca bi sure sonra yiyesi gelmiyor insanin. Esimle aylik alisverise cikinca bi suru abur cubur aliriz yeriz diye bi cekmece full abur cubur ay sonu gelir bakarim cekmece hala dolu gelene gidene ikram ederim ben de 😀😀 arada bi esim acar bi cips yiyelim diye bi tane bile yiyesim gelmez sen de yemiyosun ya der kendi de yiyemez 🤣🤣 ara verince soguyorum o cipsin yagliligi asiri tuzlulugu cikolatalarin o bayici tadi hic sevmiyorum artik en iyisi salatalik yemek meyve yemek . Salatalik favorim bi kilo bi oturusta kutur kutur yiyebilirim dogal seylere yonelin o zaman yapay seyler kotu gelmeye basliyor bi yerden sonra
Gizemlibirisi Sadeturkkahvesi aksine bende alırım evde bulunsun belki canım çeker diye.ama hiç yiyemem canım istemez. Kızım için de zararlı zahen.bence sizde yiyin ama abartmadan:) çocuğunuz da yemek yemez abur cubur isteyebilir
Nazikomom Sadeturkkahvesi almayarak canım 🤩 Benim eşimde tam bir abur cubur bağımlısı kışın alıştırdı beni de sanki az kilom varmış gibi 3-4 kilo ondan dolayı eklendi 😂 Bıraktım beni 4 aydır yemiyorum diyetteyim zaten . O da almıyor yemiyor artık. O bağımlılık anca almayarak azalıyor 🤭markette rafın önünden koşarak kaç
Defnem23 Sadeturkkahvesi luru yemiş kuru meyve gibi birçık sağlıklı seçenek var internete yaz çıkar bilmşuotsa
Nazikomom Sadeturkkahvesi tuzlu mu tatlı mı seviyorsun . Ya şimdi canın bir çikolata istiyorsa onu da yemeden insanı hiç birsey kesmiyor . Eşim de senin gibi abur cuburcu canı isteyince yiyor duramıyor.şimdi senin de canın istiyorsa o abur cuburun yerini bir kuruyemiş tutmuyor ya da meyveli yoğurt canımm.kilo sorununda yok 🤍 ben şuan mecburi yemiyorum paketli gıda ama eski formuma döneyim canım isterse yerim aman bir daha mı geleceğiz dünyaya 😁🙈
Melissamom Sadeturkkahvesi eve almayın en temiz çözüm 😀 ya da kendinize alternatif sevdiğiniz bir şey hazırlayın. Ben mesela tahin pekmez içine de ceviz fındık kırıyorum kocaman hazırlıyorum tatlı istersem bir iki kaşık yetiyor tavsiye ederim 😊 Bi süre yememeye alışırsanız canınız daha istemiyor öyle şeyler.
Beyninizikullanmakucretsizdir Sadeturkkahvesi spor dedin de aklıma şey geldi. Annemin kuzeni spor salonuna gidiyordu. Eve geldiğinde çok acıkıyormuş. Kocasını arayıp döner falan al diyormuş. Gül gül öldük, madem dönerleri pideleri gömecen neden gidiyorsun 🤣🤣
Sadeturkkahvesi Beyninizikullanmakucretsizdir bende tam öyleyim biliyo musun spordan çıkıp kıymalı börek alıyorum kahvaltıya ahshananan