Sadeturkkahvesi postu okudukca anksiyetem azdı 😀 paketli gıda tüketmeyen biri olarak. Tavsiye verilmez bu duruma beslenmek birazda hayat tarzıdır sizinde tarzınız bu ama almayarak başlayabilirsiniz atıştırmalık tarzınızı revize edin. Normal cips yerine nohut cipsi, sütlü çikolata yerine bitter gibi ne bileyim 😅