silaa66 bilemezsin. Bende abimin düğününden bir gün önce son kez konuştuğumu bilmeden sana gıcık oluyorum demiştim (küçüktüm ve herkes beni gıcık etmeye bayılırdı) ertesi gün düğünü için yola çıkacaktık normalde, ölümüne uyandık. 2011 falandı o zaman, şuan hala boş o parça. Dolmadı dolmayacak. O yüzden vakit varken kıymet bilmek gerekiyor.