silaa66 umarım huzur içinde uyuyordur 🩵🩷 ölüm için diyebilecek teselli cümlesi bulamıyorum ben aşkım bana çok sahte geliyor. Yok ölenle ölünmez yok kalan sağlar bizim yok işte başka bir şey. Ölenle evet ölünmüyor ama bence bir parçamızda kayboluyor. Yapboz gibi. Bir köşesi, ortadan bir parçası…. Kayboluyor işte. Şu serpmek isterdim ama sahte olmak istemiyorum. Ama umarım kayıp parçanı bir şekilde doldurursun ❤