Eslemsi_04 Bence de. İsteyen selam versin, isteyen günaydın desin, isteyen Good morning desin ne var bunda anlamadım. Hemen konu Araplara gelmiş. Arap denince bunların aklına sadece Suriyeli geliyor. O yüzden ne anlatsan da boş. Haaa eğer şöyle bir haber olsaydı.
**Artık günaydın yerine GOOD MORNİNG kullanılacak ** denseydi burdakilerin çoğu ülkemiz şahlanıyor , gelişiyor diye cirit atardı. Onların derdi Türkiye değil Araplar