Meloyloy Gulcann_ Ben mutfak derdim. Sonuçta günümün çoğu orda geçiyor. Soba evet zor ama kömür zaten bütün gün yanar. Güle güle kullanın
PatronBebek Gulcann_ e canım şimdi doğalgazı seç desek mutfaği eski haline getirip doğalgaz mı yaptıracaksın olan olmuş işte 😆😆
witcher Gulcann_ Ben doğalgazı seçerdim cocukla soba felan zor olur banyosu ayrı dert ne bileyim 1 sene eski mutfakla idare ederdim nolacak ki ama kızım üşürde hasta olursa çok vicdan azabı cekerdim
AseLBebek26 Gulcann_ soba bebekle gerçekten zor ben hiç ihtimal olmadan dogalgazi seçerdim benim icin sicak su ve isinma daha onemli kesinlikle ama seçiminizi yapmissiniz üzerine bence düşünmeyin artık
Gulcann_ ilyestaa Allah’ım razı olsun fikir amaçlı açtım postu pişman olmaktan korktum kimisi yaltiridiginiz mutfağı mi konuşalım demiş kötü kalpli. Rabbim en çok sizin gönlünüze göre versin ❤️
Deletedmom_75 Gulcann_ Seçimini yapmışsın canim pişman da olsam seneye kadar idare edersin yapacak bişey yok sanirim benim seçimim doğalgaz olurdu çünkü ısı biseye benzemiyor artık hayırlısı olsun bir sene dışını sıkarsin
yagmurkokusu_ Gulcann_ keşke ısınmayı seçseydiniz bebek için daha iyi olurdu mutfağını sonra da yaptırırdın.
Gulcann_ yagmurkokusu_ soba olunca üşümüyoruz ki 5 senedir kullanıyorum 2 bebe büyüttüm kışın hiç hasta olmadılar
UraSsmom Gulcann_ Klima alın görümcem senelerce sobayla uğraştı sonunda seyyar klima aldı tabi adı böyle değildir de 😂 Odadan odaya taşıyo duvara sabit değil
Gulcann_ UraSsmom canım sadece 5 ay idare edicem doğalgaz seneye takılacak yani ayriyeten klima gereksiz
UraSsmom Gulcann_ Yazın da lazım ya ondan şeyttim yaw 😂 Kuzum olanı olmuş zaten mutfağı da sökemezsin ne istiyon bizden 🙈
Eslemsi_04 Gulcann_ tesisat döşeli olduğu icin ve sizde zaten soba kullandığınız icin iyi yapmışsınız mutfagı yaptırmakla bence
yagmurkokusu_ Gulcann_ iyi o zaman bence pişman olma seneye taktır ama sözde kalmasın zaten bu sene kışın hemen geleceğini düşünmüyorum yaz çok geç geldi mevsimler karıştı. Sıcaklar çok arttı.
Deletedmom_110 Gulcann_ hayırlı olsun kuzum ama benim ıcın eski vs değil konforum önemli ne kadar pratik o kadar iyi ben doğalgazı hallederdim mutfakta bir şekil boyar va güzelleştirirsin elim bollasınxa da yaptırırdım
Gulcann_ yagmurkokusu_ seneye bile kalmaz belki dedi eşim bu kış başı bile olabilir dedi ben en kötü ihtimali söyledim yani kesin olucak doğalgaz