Gulcann_ daha önce soba deneyiminiz olduysa ve kendinize güveniyorsanız zaten seçimi yapmışsınız hayırlı olsun. Her halükarda ben doğalgazı seçerdim, tesisatı yoksa o da çok kırıp dökme gerektiriyor çünkü. Sobanın eziyetini geçtim, gerçekten doğalgaz tesisatı döşetmek evin içinde insan yaşarken çok zorlayıcı oluyor