Doğru karar vermişsin bence canım. Mutfağı seneye erteleseydin zaten eskide olsa mutfak var diye daha çor ertelenirdi. 1 sene sobayla idare edersin, hem biz kadınların çoğu zamanı mutfakta geçiyor mutfağın güzel olması motive ediyor insanı 😊 güle güle otur inşallah