E20-20 2. Gün bitti bugün dün akşama doğru 3 kez lazımlığa yaptı ama damla damla tam çişini yapmadı dolu dolu çişi geldiğnde tutuyo geldiğini anlıyorum çiş var diyorum geldi diyo koşuyoruz lazımlığa oturuyo yarım saatt oturduğuda oluyo ama ordada zorla tutuyor çişini bacaklarını sıkıyo ordan amlıyorum bugünde 3 kez yaptırdım 1 inde lazımlığa dolu dolu yaptı güldğ hoşuna gitti sonra akşama doğru çişi gelmişti evin bahçesindeydik gel ayakta yapalım çişini dedm ağacın dibine yaptı ayakta güldü çok eğlendi sonrada akşam yatmadan yine çok çişi vardı ve tutuyodu zorladım 1 saatten fazla uğraştım yapmadı en son banyoda fişkiyeyi açtm kpvayı su doldur al dedm o arada gel çii yapalm dedm pipisini tuttm yine ayakta yaptı güldü
Ya yapıyorda tutuyorda
Ama geldiğinde oturuyoruz ozaman çişini salmıyor ne yapmam lazım bunlar normal mi