Sadeturkkahvesi aynı sorunu yaşıyoruz. 29 aylık kızım 7. Gün bugun. Bazen lazımlığa yapıyor bazen wcye. Bazen kaçırıyor. Ama şöyleki saatlerce çişini tutuyor. Günlerce kakasını tutuyor. Çiş yapmamak için su içmiyor resmen. Normalde aşırı su içerdi kızım. Günde 3-4 kez çiş yapıyor şuan. 7-8 olmalıymış. Yani bezliyken 1 hafta önce 7-8 kez yapıyordu . Doktora sordum. Cok uzun süre çiş tutmalarda idrar yolu enfeksiyonu görülebilir demişti. Baskıcıda değilim . Kızmıyorumda. Rahat rahat evin içine işesin diye tüm önlemleride aldım. Niye böyle oldu anlamadım.
Çiş kaka yapıncasa mutlu oluyır. Lazımlıga yaparsa tuvalte kendi götürüyor çişini. Döküyor sifona basıyor baybay diyor çişine kakasına. Yani gayette eğlenceli geçiyor aslında ama neden tutuyır bı kdr anlamadım. Mesela yarım gün sabah kreşe gidiyor. Sabah 7 den öğlen 13 eve gelene kdr tutuyor. Okulda da asla yapmıyor. Öğretmeniylede iletişim halindeyiz sürekli. Evde de öyle ..