tugceo92 Deletedmom_100 yumoş mavi ve pembeyi bazen bende kullanıyorum ama favorim bingo manolya bahçesi. Hayatımda gördüğüm en kalıcı yumuşatıcı diyebilirim hele ki nevresimler miiiiss
minikordek Deletedmom_100 bulunduğunuz yerde file market varsa kendi markasının çiçek rüyası yazan yumuşatıcısı var tavsiye ederim
Momyyy1 Sema065 makine sikmaya geçmeden önce yumos mu koyuyorsun öyle mi sıkıyor anlamadim ki ☹️☹️☹️☹️☹️
Selimikomom Momyyy1 inan bende anlamadım😵 biri bana çamaşır makinesi hakkında bir şey söylese beynim duruyor
Sema065 @Momyyy1 Yok çamaşırları sadece toz ile yıkatıyorum yıkaması bitiyor tamamen - yumoş ile de durulama yaptırıyorum 😂😂
Alpaslan_annesi Sema065 öyle olunca yumusatici durulanmamis oluyor tam olarak bu seferde kimyasal kiyafetlerde yogun olarak kalmaz mi acaba 🤔
Sema065 @Selimikomom Çamaşırları sadece toz ile yıkatıyorum yıkıyor bitiyor yıkaması —- sonrasında tekrar makineyi çalıştırıyorum yumoş ile durulama yaptırıyorum😂😂😂oldu mu
hayalperest__ Farya_momm üstünde bebek olan degıl mi bende çok sevıyorum hatta sarılan soruyor markasını 😅
Selcan Deletedmom_100 bingo kullanıyorum yumusatici üzerinde bebek var mavi renk çok güzel kokuyor ve üzerinde kalıyor çamaşırların çok memnunum ☺️
Mummyy20 Yumoşun pembesi güzel ve kalıcı. Tişörtüm buram buram kokuyor, ben fazla kokudan rahatsız oluyorum. Eşim yıkayınca daha bol koyuyor sanırım o yıkayınca daha çok kokuyor😅
Barbieee Deletedmom_100 evet çok iyi ben memnunum hatta geçen markette bingo kalmamıştı başka bir marka şef mi neydi ismi eşim almış kullandım hiç memnun kalmadım bimgo lekeleri çıkarıyor en azından omodan sonra bingo gelir bence
AyseAlyamm Deletedmom_100 öncelikle makineyi makine temizleyicisi ile yıka temizle canım makinenin ağzını da açık tut nemli kalmasın makinenin içi birde makinenin alt tarafında yuvarlak bı yer var orayı da temizle . Yumuşatıcı olarak genelde bingo manolya bahçesi kullanıyorum karşı komşum dahi sordu ne kullanıyorsun kokusu benim eve kadar geldi diye 😌
fatmasel_ Deletedmom_100 bulut bimin markasını kullanıyorum sanırım tek fakir olan benim sjvfuj hepiniz markalı kullanıyor 😂😂
Alpaslan_annesi fatmasel_ yaa annemde onu kullaniyor mavi olanini ben yumos kullanmama ragmen onunki gibi kokmuyor 🤦🏼♀️
ArvenMom Deletedmom_100 ben bütün hepsini kullanıyorum sıra sıra hepsi çok güzel kokuyor kalıcı oluyo ve şu sprey şeklinde olanıda Var katladıktan sonra kıyafetleri dolabın içine sıkıyorum ve gerçekten çok kalıcı en azından benim için