Alpaslan_annesi fatmasel_ yaa annemde onu kullaniyor mavi olanini ben yumos kullanmama ragmen onunki gibi kokmuyor 🤦🏼♀️
kinderpingui Deletedmom_100 beyazlar için omo matik ve Kosla leke çıkarıcı renkliler için yumuş sıvı deterjan yumuşatıcı ise aynen yumoş pembe olan efsane koku günlerce kalıyor kokusu
Eminecak Deletedmom_100 yumos ekstra çok güzel kokuyor. Komşularım hep sorar bana. Benim burnum alışınca cok gelmiyor sizin de kokuya alismişlığınız olabilir belki ondandir ☺️
sarilokumumm Deletedmom_100 ABC pembe olan yumuşatıcı ve persil sıvı deterjan kullanıyorum çok güzel kokuyor
Nilunas Deletedmom_100 vernel supreme romance ğarfümlü olduğu için gerçekten koku kalıyor ben kokusununda seviyorum diğerlerinden hiç verim alamadım
pindianajones Deletedmom_100 daha uzun programa atmayı deneyin. kısa programda hiç kokmazken uzun programda misler gibi çıkıyor ben peros mavi veya sarı kıllanıyorum tavsiye ederim.