2.5 buçuk ayında memeyi bıraktı sonra 3. Aya kadar zorlayarak verdim ne zamanki rota asisi olduk komple istemedi meme + mama veriyordum şuan 4 ayligiz inanın daha yolun basindaymisim emziremwdim evladımı güzel Bi şekilde ilk başlarda çok üzülüyordum şuan o kadarda takılmıyorum kilosu boyu yerinde diye belkide bilmiyorum emzirirken aşırı rahatlıyorum hem psikolojik hemde göğsüm çok rahatlıyorum şuan sadece mama ve arda pure cici bebe falan veriyorjm