egee_momm Allah aşkına biri bunun biteceğini söylesin ya canım çıkıyor resmen emzircem diye şu cehennem sıcağında bütünleştik bebemle sürekli kucağımda sürekliiiiii kırk takla atıyorum emsin diye ama yok emiyor geri çekiyor emiyor geri çekiyor 😫😫😫
semAlya38 egee_momm hava sıcsk o yüzden olabilir benim kızım da gece serin emiyordu gündüz emmiyordu itiyordu terliyordu
sidames egee_momm 4 ay 7 günlüğüz. Yaklaşık iki hafta önce başladı. Uyku saati gelince kucağıma yatırıp memeyi ağzına veriyorum kucakta salınarak hem emiyor hem uyuyor. Saatte bir bunu yapıyorum sık sık az az emiyor ama kilosu falan çok iyi şükür. Ama kollarımın dermanı kalmadı akşamları eşim alttan destek veriyor gündüzler perişanlık
merveerturk egee_momm 5 aylığız hala meme reddi devam ediyor uykudan uyandığından hemen emzirmeyi deneyin uyku halinde emiyor
Tugbikkkkk 3 aylıktan beri meme ve mama reddi yaşıyorum 4 ayda biter diyordum postu görünce daha yolumun olduğunu anladım 😏
egee_momm Tugbikkkkk bende öyle 3 ay 1 haftalıkken başladı ara ara yapıyordu 3-4 gündür çok fazla yapıyor geceleri de emmek istemiyor artık ya
Arenim_ egee_momm benimki de 3 ay 17 günlük 2 aylıkken yaşamıştık atlattık şimdi yine başlıyo geriye atıyo kendini ağlıyo sanırım yine başlıyo meme reddi. Cidden insanım psikolojisini bozuo meme emmemesi inş ataltırız siz de biz de😔
Tugbikkkkk egee_momm Benimkide 2 nin sonunda başladı ve ben çok yoruldum içmiyor içmiyor elimizden birşeyde gelmiyor
Arenim_ egee_momm ben de öyle ama böyle stres yapmamız daha kötü en kötü ihtimalle şimdiye kadar emdiğini kar saycaz. 🤷♀️
Glgn_Aybrk @egee_momm 4 ay 17 günlük 3. Aydan beri meme reddi var çok zor gerçekten uyuduğu zaman emziriyorum.
semAlya38 egee_momm mama vermeyin zorlamayın illa acıkıp meme isteyecek emzik bile vermeyin biberonla su vermeyin
26120 egee_momm aynı durum bende de var bir anda memeyi istememeye başladı sütüm az geliyor sanırım mamaya alıştı 2 günde emiyor süt çok gelmeyince itiyor mama istiyor nasıl sizde su an durum
bakkalemzigi Bizde o ay yaşadık ayakta verdim uyku arası verdim çok yıpratıcıydı kilo kaybı bile oldu iki hafta sonunda tekrar tuttu ama pes etmemek lazım