Merhabalar benim bebeğim de 3 ay 23 günlük bir aya yakın aynı durumdayız. Önce kısa kısa emip bırakmayla başladı sonra uyanıkken hiç emmek istemedi. Bütün pozisyonlari deniyorum. Üzerine eğildim, futbol tutuşu, ters emzirme, yatarak emzirme, ayakta emzirme. Bir tek ayakta emzirmede başarılı oldum, o da memem açık bir şekilde kucağımda sallıyorum önce sonra memeyi denk getiriyorum ve tutunca piş piş yapıp sallamaya devam ediyorum öyle biraz emiyor. Oturduğum anda bırakıyor. Beş dakika falan anca emzirebiliyorum bu şekilde. Çok araştırdım hatta emzirme danışmanından yardım aldım. Ama çok zor ve sizinle alakalı bir durum. En son süt tazyikli olduğu için baş edemeyince emmek istemediğini tespit ettik. Çünkü emmek istiyor ama çok zorlanıyordu, boncuk boncuk terliyordu. Şimdi tazyikli süt için çözüm arıyorum hala piş pişleyerek ve uyurken emziriyorum. 4.aylik kontrolde inşallah kilo alımında düşüş yoktur yoksa doktor mama alma durumunu konuşuruz demişti. Buarada emzik sadece uykuya geçerken kullanıyor hatta o zaman bile zor veriyorum. Sonuç olarak ne olursa olsun pes etmeyin her pozisyonu deneyin benim artık ayakta emzirmekten sezeryan dikişlerim acımaya başladı ama bir tek öyle beslenebildiği için dayanmak zorundayım. Emzirmek çok güzel bir şey ve bana göre çok konforlu. İnşallah bebeklerimiz memeye dönerler. Siz de sıkıntı stres yapmayın onu da hissediyorlar hatta kendilerini sizin ayrılmaz parçanız olarak gördükleri için sizin yaşadığınız olumsuz şeyleri kendisi yaşamış gibi hissediyorlarmış. Yine birlikte duş ve ten tene temas da yapın bol bol. Üzmeyin kendinizi her şey güzel olur inşallah🌸