Ben 4 sene önce oldum çocukla olur muydum bence olmazdım ama sizinki 4 yaşında çok da küçük değil öyle bilinçsiz darbe olmaz heralde gerçi benim ilk ameliyat olduğum zaman küçük yeğenim kafa atmıştı burnuma 🙈 şükür bşy olmadı ama akşama kadar ağlamıştım bşy olacak diye 😂 ha bide hem Sezarywn hem burun ameliyatı olmuş biri olarak söylüyorum ikisi de zordu benim için ama o zor süreç geçtikten sonra iyiki de yaptırmışım diyorum