Elwing devlet hastanesinde 2019 yılında oldum. Burnum şekil olarak mükemmel ama orta direk kısmından kaynaklı yamukluk var kafamı kaldırmadığım zamanlar mükemmel, çok gözede batmıyor. Bu zamana kadar bile hep korudum. Çok rahat geçti sürecim 4 saat ameliyatta kalmam dışında. Erkeksi yapısı olduğundanmış doktor öyle söyledi. Çok fazla şişmedim, morarmadım o buruna rağmen 😂. Ama eğilmedim çok fazla, ağırlık kaldırmadım. İlk tampon vs çıktığında o kadar kalkıktı ki hep öyle kalacak diye korkmuştum. 6 ay 1 aya tam oturdu. Çocukla biraz zor olabilir ama dünyanın en güzel şeyiydi benim için. Belki yaşımdan kaynaklı o zamanlar 18 yaşındaydım özgüvenim yerine gelmişti resmen 😂. Umarım sıfır şişlik ve morarmayla atlatırsın 🌸