Selam kızlar pazartesi ameliyat günü belirleyeceğiz ama hala kararsızım inanılmaz korkuyorum ameliyattan..sezeryan oldum ama nedense bu daha zormuş gibi geliyor kızım 4 yaşında pek bakacak kimse yok şuan süreç çok ağır mı geçiyor,hastanede 1gece kaldınız mı? Bir diğer korkumda nefesimde falan sorun yok dertsiz başıma dert almak 🤦🏽♀️😅 ama çok da istiyorum 🥰 olanlar bana yazabilir mi?