ceriio silaa66 sırf avatarı sinemalarda kaçırdık diye eşimle disney e üye mi olsak demiştik biraz takılır iptal ederiz diyorduk ama bu hareketten sonra hiç gerek yok
yagmurkokusu_ silaa66 aynen bir dizi var onu izliyoruz önceden çok izliyorduk yarısından çoğunu izlemişizidr 😂
aybikreis silaa66 Kendi aramızda gezen tarih bilmez minnetsiz karaktersizleri de boykot edebilsek keşke, Atatürk kırmızı çizgimizdir!
thecamellia silaa66 valla çok merak ederek bekliyordum o filmi bayadır disney için çekildi diye biliyorum ama şaşırdım almadıklarını duyunca
silaa66 yagmurkokusu_ ama ben dizipal kullanıyorum ucretsız her fılm var her uygulamada olan fılmler😂
ceriio thecamellia avatar suyun yolunu bulamamistim ben ya 😅 Netflix üyeliği var zaten genelde netflixte takiliyoruz bir tek avatara takmıştık 😅
yagmurkokusu_ silaa66 iptv kullanıyoruz ona bakılırsa , hbo da house of the dragon izliyorum. O tarafta