silaa66 Ataturk dizisini ermeni lobisinin baskısıyla yayınlamayacaklar Atamız kırmızı çizgimiz bu saygısızlığa üye olarak ortak olmayalım ülkemizden defolup gitsinler!
sarmaliklahana silaa66 Zaten gereksiz bir platformu bence. Kız kardeşimlerde var oraya gidince izliyordum. Onlarda iptal edecekmiş ✌️
silaa66 Aselsmommy ıyı yapmışsınız kimin ülkesinde kime artislik yapıyorlar atamın ülkesinde para kazanıyor oldu canım
biroglanannesii1 Tomris-Hatun Ermeni katliamı diye bir durum var Ermeniler zamanında Türklere olmayacak katliamlar da bulundular eee bir zahmet elimiz armut toplamıyor karşı atak yapmalıydık yani Ermeni Devleti katliamcı devlet resmen Azerbaycan da bile yapmadığı katliamlar kalmadı ama ne tesadüf ki Ermeniler hep masum mağdur ühü ühü ağlıyorlar beter olsunlar bugün o kardeş Müslüman kardeşimizdir dediğimiz Filistin Devleti de Ermenilerin yanında onların destekçileridir şakşakçı Filistin Devleti Müslüman kardeşimiz demeyip katliamcıları tutuyor kız bunlar derin mevzular yani şunu bil ki ilk katliamı yapan Ermenilerdir kuzum https://www.msb.gov.tr/Content/Upload/Docs/askeritariharsiv/61-%20bds_ermenilerin_katliam_fotograflari.pdf Bak bur da bir örnek var okursan daha iyi bilgilenirsin ❤️
yagmurkokusu_ Hiç almadık bir iki dizi içinde satın almaya gerek yok demiştik ama bunu sabah okudum. İyi ki de almamışız dedik. Belki netflix alabilir diye düşünüyorum çünkü her milletten insan var ve kalabalık platform
ceriio silaa66 emin olmamakla birlikte 29 Ekim’de Fox TV de yayınlanacak diye gördüm instagramda bir haber paylaşan sayfada
thecamellia silaa66 severdim disneyi ama uygulamasını izlemem bir daha nedir bu Türk düşmanlıkları anlamıyorum