AngeliccSsmile1 silaa66 Atamıza hakaret eden kanı bozuklar gitsin ermeniye,onun ve dedelerimizin kanıyla kazanılmış bu ülkede nefes dahi almaya hakları yok.Uygulamaya üye değilim,boykot edilsin.
Noname21 silaa66 bizde vardı bizde iptal ettik Ama bizim iptal etmemizden ziyade orda oynayan bir sürü Türk var hepsi sözde çok Atatürkçü onların bırakması gerekiyor
ceriio thecamellia avatar suyun yolunu bulamamistim ben ya 😅 Netflix üyeliği var zaten genelde netflixte takiliyoruz bir tek avatara takmıştık 😅
silaa66 ceriio genelde yenı cıkanlar hemen oraya geçiyor avatarı ızlıyelım barı bu aksam merak ettım😂
yagmurkokusu_ silaa66 iptv kullanıyoruz ona bakılırsa , hbo da house of the dragon izliyorum. O tarafta
ceriio thecamellia avatar var ya şansımıza bir nasip olmadı sinemaya gitmek tam niyetlendik sinemaya gidelim bugün avatar kalkmadiysa dedik bir baktık gosterimden kalkmış hayattaki şansımız ektedir 😂😂😂😂 sen aylarca dur dur gideme tam kalktığı zaman git işte nasip değilmiş
yagmurkokusu_ thecamellia evet güzel orası da bizim çanağımız olmadığı için internet üzeri bu şekilde kullanıyoruz her gittiğimiz evde bu sorun vardı
thecamellia yagmurkokusu_ evet güzel amaoradıda sıkıntı oluyordu araba şuan kullanmıyoruz ama iadare ediyor yine güzel prime video da güzel
yagmurkokusu_ silaa66 güzel ama araştır bunu indiriyordun android tv ye misss içeriği çok kalabalık ulusal bile izleyebiliyorsun netflix dizileri filmleri de var , blu bilmem ne exxen hepsi içeriğinde şifreli kanallar bile açık.
yagmurkokusu_ thecamellia saldırı filan yapılıyordu maç yayınlarında genelde bir iki defa yaşadık 4 senedir kullanıyoruz prime hangisiydi ya o kadar çok şey var ki alışmışız netflix gidiyor
thecamellia yagmurkokusu_ haa olabilir arada açıkmıyordu sıkıntı oluyordu ama yine iadere eder yine en iyisi netfilx ya
Sunsonne silaa66 Ata’mın istenmediği yerde işim yok. Diziyi iptal ettikleri gibi sildirmiştim üyeliği.
yagmurkokusu_ thecamellia birde kimden aldığınıza da bağlı bizim ilk olanda saldırı filan oluyordu maç günleri hele hiç kullanamıyorduk zaten bitmek üzereydi başka birine geçtik bunda hiç yaşamadık orayı atlamışım yani ben ulusal dizi izleyeceğim de hbo eşim blu izleyeceğinde açılıyor.