Sacmalama_Engiinn Znpmd aynen ya elim ayağım birbirine girdi bana bisey olursa bebeğime kim bakacak diye çok korktum bensiz yapamaz ki o 🥺
bisenakillisinzaten Sacmalama_Engiinn 😁 ayy valla o an anında bildirim geldi sonra anladım deprem olduğunu
acimavi Sacmalama_Engiinn çok geçmiş olsun yaşayan, hisseden herkese💙 hani Türkiye’nin deprem açısından en güvenilir şehri Konya’ydı, ben mi yanlış biliyorum. Az önce onediodan bildirdim geldi Konya’da 5.0 büyüklüğünde deprem diye şok oldum
bisenakillisinzaten acimavi maalesef Türkiye genel olarak deprem ülkesi zaten Konya’dan da fay geçen yerler var
Dondurmalikahve Sacmalama_Engiinn Öyle canım Allah sığınmaktan başka bir şey gelmiyor bir de oğlum yeni ameliyattan çıktı şu an kafam dondu resmen. Rabbim beterinden korusun taşıyamayacağı kız yükler vermesin bizlere
bisenakillisinzaten orkideSeverim telefonun kendi ayarlarından ayarlanmış sanırım benim telefonum değil de şimdilik yengemin telefonunu kullanıyorum. Ayarlar da arama kısmına deprem yazdım ordan ayarlanmış
Deletedmom_117 Sacmalama_Engiinn dikkatte etmedik belki salmanmkssizdir merkezdekiler çok sallanmis galiba millet arayiyo
Tomris-Hatun orkideSeverim deprem agi brndeki ben memnunum kuzum denizlide yasiom gecen 4 tte gece dant dant die bi öttü kendimi zor tuttum 🤣yasadigim yerde 2 nokta deprem olmusta onun icin 🤣 o harici guzel uygulama
Selimikomom Sacmalama_Engiinn buzdolabını temizliyordum dedim herhalde yorgunluktan başım dönüyor avizeye baktım sallanıyor çocuğumu aldığım gibi oturdum 🥲 ne yapacağımı bilemedim