Tomris-Hatun orkideSeverim deprem agi brndeki ben memnunum kuzum denizlide yasiom gecen 4 tte gece dant dant die bi öttü kendimi zor tuttum 🤣yasadigim yerde 2 nokta deprem olmusta onun icin 🤣 o harici guzel uygulama
orkideSeverim Tomris-Hatun ay o dat datt sesi daha korkutucu gelmiştir gece 🥲😅ücretli galiba uygulama bu arada 🥲
Tomris-Hatun Dondurmalikahve denizlide yasioz ara ara burada sallanio sukur hissetmiom annem bi dua yazdirdi kapiya astim . Ondanmidir bilmem hic hissetmiom ben ya 😀 yoksa tam evin altindan fay hatti gecio bizim kipkirmizi bide 😍
yagmurkokusu_ Tomris-Hatun bende eeski evlerdeyken çok hissediyordum burada şükür hiç hissetmiyorum. Fesleğende tam oturduğumuz binanın aktı fay hattı izmir depremini güüüm diye ses geldi sonra sallandık baya hissetmiştim.
Tomris-Hatun Merve-miray yavrum gece esim olmuo kucucuk 2 noktada bile sallanan bi sehir pdikolojim bozuluo bolesi iyi 😑 alarm var zaten
Merve-miray Tomris-Hatun Şiddetini siz uygulamadan ayarlayabiliyorsunuz. Yine de siz bilirsiniz tabi☺️