Sacmalama_Engiinn ciddimisiniz ayy ben kendimden korkar oldum çünkü az önce uykudan uyanıp kendi kendime bi yerde 4 büyüklükte deprem oldu diye geçirdim bu aralar nedense önceden hissedip sonradan gerçekleşiyor sadece deprem konusunda değil diğer başka konulardan bile hayır ola inşallah geçmiş olsun