Bende bursada pembe mavide doğum yaptım 2 ây 10 günlük bebişim var ☺️
İlk zamanlar öyle oluyor ama inan geçiyor çok mecbur kalmadıkça biberon kullanma onun ağız yapısıyla senin meme ucu farklı çünkü bebek zaten 30 CC gibi süt içer midesi küçük sürekli alt açma emzir yapmak zorundasın her ağladığında emzir tek gögüs olarak verirdim ben 15er dakikada değişim yapmıyorum son süt yağlı geldiği için bizimki doyduğunda bırakıp uyuya kalıyordu hala da öyle kendi bırakıyor ama inan zaman geçtikçe emzirme ve uyku süresi çoğalıyor ve ben şuan ağladıkça emziriyorum gece de sadece 1 2 defa yapıyorum altını değiştirmiyorum bu sefer uykusu bölünüyor bende ilk zamanlar süt yetmiyor diye kendimi paralıyordum ama zaten doyuyormuş fazlasını bile kustuğu oldu o yüzden böyle düşünme kilo alımı iyiyse sıkıntısı yok ayda 1 er kilo ile 800 Gr alması yeterli