TunaGoktug Sanırım ilk zamanlar böyle oluyor benim oğlumda sürekli emmek istiyordu hatta bel ağrısı çektim aylarca hep eğik durmaktan . Bende doymuyor zannediyordum ama kilo alımı normalin bile üstündeydi o yüzden korkmadım zamanla da düzene girdi zaten .
Durudurum Ebrugur2334 AA çok güzel orası ya bende ileride oradan istiyorum ev inşallah kısmet olursa çok nezih sakın bi yer
Ebrugur2334 Duyulurum Sağıp ayrıca veriyormusun yok sa sadece emiyor mu ? Ben sağıp ayrı da veriyorum
Duyulurum Ebrugur2334 hayır sağmıyorum, dolu olursa boşaltamazsa onu sağıyorum ama verme gereği duymadım buzluğa atıyorum
NilDua Ebrugur2334 ne kadar isterse o kadar süt ver ya da emzir ilerde kilo alımı yavaşlıcak nasıl olsa
Melekinan Ebrugur2334 ilk haftalar çeri domates kadar midesi oluyor sonra kayısı kadar sonra da bi meyveydi ama hatırlamıyorum şimdi 😅😅 yani şuan 30 CC içebilir anca daha sonra 60 90ları buluyor bide son süt yağlı o yüzden tek göğsü yarım saat ver