Safiye129 benim kızım 16 aylık bende istedim ayırmak ama kolay olmuyor beşiği var ama yatakta rahat yattığı için benle uyuyor ve başka oda yapsam aklım onda kalır eşimin iş sebebi ile yanliz kalıyoruz gece aklım kalır valla bnde 2 yaşından sonra ayırmayı düşünüyorum o zaman akılları daha çok ve kolay anlar