Valla sürekli emmek için kalkıyor 4 aylık 8 de yatıyo 10 da 1 de 3 te 4 te 5 de ve en son 6 ta uyanıyo yani oda ayırsam onun odasında kalırım önce meme ve uykuyu düzene sokmalıyız şu a4. Ay bir bitsin düzen kuracağım kızlar yatarak emzirdiğimde bebeğin yanından kalktığım gibi uyanıyo buna çözüm bulam varmı?