Safiye129 kızım 9 buçuk aylık odasi daha doğmadan hazirdi ama henüz ayırmadım. Okuduğum kitaplar bebeklerin 2 yaşına kadar anneye yakın, ayni odada, hatta gerekli durumlarda yan yana yatması gerektiğini söylüyor söylemleri ve açıkladıları nedenler benim mantığıma yattığı için yanımda yatırmaya devam ediyorum. Eşimle bu durum hoşumuza gidiyor aramızda yatırıyoruz çoğu zaman öpe koklaya mis gibi oluyor 😊 ve ayrıca depremzedeyiz ne yazık ki yani o depremi gördükten sonra kızımın ayrı bir odada yatma fikri bile beni aşırı rahatsız ediyor. Biz bir süre daha birlikteyiz yani.