Safiye129 selamlar biz 6 aylık olduktan sonra kendi odasında yatırmaya basladık, sese cok duyarlı bir bebek gece öksürdügümüzde bile rahatsız oluyor ağlayarak uyanıyordu odamızın tam yanında odası beşigi kapıdan gözüküyor birbirmizi görüyoruz, su an odasında daha saglıklı ve derin uyuyor gece uyanmalari hic olmuyor rutini oldu odasına gittimiz zaman uyuyacagini biliyor ve zorluk cıkarmiyor