yaseminkarakurt Yoo alakası bile yok aptamiil mama veriyorum ben maşallah turp gibi daha antibiyotik bir yana herhangi bir ilaç bile kullanmadık şükürler olsun
[silindi] Gzdmn bir kaç güne 7 aylık olacak mama ile besleniyor daha hiç hasta olmadı ki öyle çoook dikkat etmem mikrobu alsın vücudu tanısın diye. Hiç alakası yok yani. Hem ben hem kardeşim anne sütü ile büyüdük ikimiz de 3er kez havale geçirmişiz her ay farklı farklı hastalıklar vs. Annem temizlik hastasıydı toz zerresi yutmamışız hiç ben buna bağlıyorum çünkü kardeşim ne zaman ananem zoru ile tavukların arasında kakalarıyla oynadı o zaman bi daha hasta olmadı.
duruaksoy benim kızım aptamille besleniyor, yapğmur, soğuk demem çıkarırım hergün, bir kere bile hasta olmadı
UmayGunes Gzdmn Alakası yok çevremde kendi yeğenlerimde dahil anne sütü alan bebekler çocuklar da sürekli hasta oluyolar valla hiç öyle düşünmeyin benim bebeğimde ağırlıklı olarak mama ile besleniyo gayet sağlıklı maş boyu kilosu vs önden gidiyo ☺️
ayfernaz Yine mamayı kötüleyen insanların bilip bilmeden uydurduğu bir laf. Alakası bile yok hatta az önce bir anne yazmış ikizlrinden biri mama alıyormuş birisi de sadece emiyormuş mama alanın kan değerleri normalmiş ama meme emeninki düşükmüş.
kubraidil Eylul_3 Benim kızım 2,5 aylık ve aptamil 1. Kullanıyorum. ilk bebeğim olduğundan bilmediğim için soruyorum. Bu 1 2 3 4... diye devam eden mamalar bebeklerin yaşına göre ayrılıyor diye biliyorum. Başka bir ayrım var mı acaba aptamil mamada?
Burakselim45 Gzdmn ben emmisim kardesim mamayla buyudu ben hasta olurum cok sik ama kardesim hic olmaz kimseyi dinleme kuzum benmde sutum cok az mamayla besliyorum yapabilecek hic bisey yok uzulme sakin
Farahzeynep Gzdmn kızım 2 haftalıktan beri mama alıyor, 7 aylık bu zamana kadar sadece bir kere burnu tıkandı. Ben mama ile büyümüşüm. Eşim 2.5 yaşına kadar emmiş, senede 5-6 defa hasta olur 😂
nagehanyorulmaz Tabi ki hayır emen çok bebek görüyorum hep hasta mamayla büyüyen bebeklerde öyle sorun yok. Ben de aptamil kullanıyorum bebeğime çok şükür rabbime hasta olmadı
tczehra [bilinmeyen] yok valla 20 aylık oğlum çok şükür hasta olduğunu bilmem aptamil yiyor belkide ondan bağışıklığı destekliyor çünkü
gizem75 merhaba bende anne sütüne ek olarak mama da veriyorum kızım 40 günlük kaç cc yaparsam gapayım içiyo sonra da kusuyo 😂aizler kaç cc veriyosunuz kaç cc de doyar acaba
hevesdora gizem75 sürekli kusuyorsa reflüsü olabilir doktoruna danışın benim kızım da kusuyordu reflü mamasıyla düzeldik :)
Gzlgmz Gzdmn Vala hiç alakası yok cnnm benim eşim 4 yaşına kadar emmiş ben hiç anne sütü almamışım gel gör ki eşim sürekli hasta olur bağışıklık sistemi çok düşük maşallah deyim ben hiç hasta olmam 4 yıldır evliyiz 2 kez grip oldum serum yedim inşallah ogluşumda benim gibi olur