Gzdmn bilimsel açıklamalar tabi ki mevcuttur ama böyle bir genelleme yapılamaz bence. Hiç anne sütü alamayan bebeklerin hastaneden çıkmaması lazım anne sütü alanda meydanda horon tepşyordur böyle bakılırsa. Tabi cok değerli anne sütü tartışmasız. Ama veremeyen bir sürü anne var.. Valla cok yakın bir arkadaşımın bebeği hiç emmedi mama da veremediler allerji çıktığı için doğduğu günden bu yana keçi sütüyle suyu karıştırıp ek gıdaya geçene kadar verdiler. Maşallah güpür güpür çocuk.