Gzdmn bende ilk zamanlar sizin gibi düşünüyordum çocuğum hep hasta olcak bana bağlı olmicak gibi şeyler ama sonra aştım bunlari her insan hasta olabilir bakın çocuk demiyorum insan. Bu zamana kadar kim hasta olduysa anne sütü alan yada mama alan diye ayrım mi yapıldı hayır. Anne sütü önemli bu inkar edilemez fakat anne sütüne ölümsüzlük iksiriymis gibi davranmaları rahatsız ediyor beni. Rabbim kimseyi hasta etmesin ama bence hastalık anne sütüne yada mamaya bakmıyor. Bağlılık konusuna gelince bebekler anneanneye yada babaanneye çok bağlı olabiliyor onların baktığı zaman neden anneanne yada babaanne emziriyor mu hayır. Sadece bebeğinizle güzel vakit geçirmeye bakın ve kimseyi dinlemeyin. Doğrusuyla yanlışıyla o çocuğu siz büyüteceksiniz. Önemli olan iyi, vicdanlı, hayırlı evlatlar büyütmek. Bu zamanlar geri gelmiyor inanın