Alibinnur1707 Mavisever doğum yapınca ödemler gidiyor ayaklardaki şişlik iniyormuş o yüzdenmiş ama ben dar burunlu ayakkabı giydim ondam oldu 😔
Mavisever Alibinnur1707 evet bak mantıklı hiç bunu düşünememiştimm benim ayaklarım 38 den 40 numaraya çıkmıştı öyle bi şiş vardı
Almiramss Benimse her iki ayağımda oldu cok kötü zonkluyor batma yok gibi ama kenarları sararmış acaba mantarmı iltihapmı nasıl anlıcam
duygu_aksoy51 Almiramss mesela ben buyuk parmaktan oldum üç yerıne tırnagın sol tarafına sag tarafına 2 ıgnr yapıldı ıgne vurulurken hıssedıyosunbıraz acı oluyı
Mavisever Alibinnur1707 gerçekten mi hiç mi gitmedi ödemin ben gene eski halime döndüm 57 ile hamile kaldım 85 le doğum yaptım şuan 65 kiloyum
Alibinnur1707 Mavisever yok gitti ödemim çok şükür kilo verdim en son 10 kilo vermiştim ama ayaklarım büyümüş 39 numara sıkıyor gerçi ayakkabının kalıbına göre değişiyor
Alibinnur1707 Deletedmom0091 bende dün koydum canım pamuk acımıyor peki sürekli pamuğu değiştirdin mi
Deletedmom0091 Alibinnur1707 canım ıslanırsa falan yenile yada iltihap varsa pamuğada geçer o zaman yenilersin kuru kalırsa sıkıntı yok değişme eğer pamuğu yerleştirdiğinde acı kesiliyorsa doğru yapıyorsundur devam et birkaç güne kurumaya başlar inşallah geçmiş olsun
Alibinnur1707 Deletedmom0091 acımıyor canım ayakkabıyla yürüyemiyodum artık yürüyorum peki krem fala n sürüyor musun
Deletedmom0091 Alibinnur1707 hayır canım kullanmadım pamuk koyunca et ile tırnak teması kesildiği için kendi kendine kurudu geçti