Alibinnur1707 o ayağı 1 yıl cektim hamilelikte başlamıştı çocuk 6-7 aylık olana kadar cektim ayakkabı giyemiyordum emziriyordum her gittiğimde antibiyotik verdiler boşu boşuna kullandım sonra bir ortopedi doçenti ile görüştüm bu yöntemi o bana gösterdi ne kadar sürdü tam hatırlamıyorum ilk doğumumdu 8 yıl önce ama 2 hafta bulurbelki tamamen iyileşmesi ama ilaç falan gerektirmemesi ve pamuğu koyunca acının azalması bir nimet yani nasılsa geçecek az sabret sen devam et kuruyacak ve normale dönecek tırnağını sakın fazla kesme düz kes ve az cıkıntı olsun etten