Alibinnur1707 Zynpdmr valla gitmiyo ya bebeği hareketli otururken falan ayağıma tekmeler atıyo can gidiyo resmen😔
duygu_aksoy51 Alibinnur1707 evet ama amalıyt onlugu falan hep gıyıorsun buyuk bır amalıyata gıdıyormus gibi ama cok küçük bir operasyon inşallah tez zamanda kurtulursun rabbım yardımcın olsun bebegın kac aylık
duygu_aksoy51 Alibinnur1707 canım ya bırde devlette 10 15 gun sonra gel oyle cekelım tırnagı dıyorlar ben ozelde olmustum ayagım cok agrıdıgı ıcın bekleyemezdım 15 20 gun falan
duygu_aksoy51 Alibinnur1707 2 bucuk aylıktı benım bebegım Şuan 8 aylık üzerinden 6 ay gectı cok şükür parmagım ıyı oldu
Hndmtl Alibinnur1707 kayınvalidemde varmış O vermişti. Fakat eczanede mutlaka vardır. Bir sorun isterseniz.
Hndmtl Alibinnur1707 evet oldu.iltihap geçti. Ama batık için mutlaka müdahale edilmeli. Kendi düzelmez maalesef.
Alibinnur1707 Mavisever doğum yapınca ödemler gidiyor ayaklardaki şişlik iniyormuş o yüzdenmiş ama ben dar burunlu ayakkabı giydim ondam oldu 😔