Bebekleri soğuk sıcak demeden hergün yıkamak ve dışarı çıkarmak bağışıklıklarını güçlendirmek için. Şöyle bir bilgi okuyup fotoğraflarınıda görmüştüm sovyetler birliğinde 1958 yılında bebekleri sarıp sarmalayıp karda dışarda uyutuyorlarmış bağışıklıkları için. Yani hasta olur yıkamayalım yapmayın imkanınız varsa hergün yıkayın ve dışarı çıkarın. Soğuk değil ter bebek için tehlikeli bir durum. Ruslar boşu boşuna çocukları doğunca buzlu suya sokmuyorlar.