balannesiii Sevilayrodin hergün yıkamam zaten ben bile dustna cıkınca üşüyorum oğluma dus aldırınca sıcak odada aldırıyorum kücük bir soba almıstım onuda acarım artık öyle aldırırım
Ygtek Sevilayrodin iki günde bir yıkıyorum ben 1 bucuk ay hergün yıkadım şimdi havalar soğuyunca 2 güne cıkardım
Bendeanneoldum Sevilayrodin 2 güne bir yıkıyorum ısıtıcıyı yakıyorum banyoya kombiyide yükseltiyorum biraz mis gibi oluyo paşam 🥰🧿 yıkamadığım zaman hemen pişiyo boynu felan o yüzden iki günü geçirmiyorum
Sevaslan01 Mvmv bır gün durup bır gün yıkıyorum biz Adanalıyız suyu severız 😬suan 2,5 aylık olduk ılk doğduğunda her gün yıkıyorduk 😂😂
Gksaksl Sevilayrodin Yazın her gün ya da gün aşırı yıkardım ama şu an haftada 1 çok arada 2 kere yıkıyorum. 6 ay 23 günlük hem hasta olur diye hem de artık hareketli baya zor oluyor yorgunlukta had safhada olunca yalan değil bazen üşeniyorum valla.
Sevilayrodin Gksaksl ister istemez bazı şeyler oteleniyor yapcak bişey yok yorgunluk. Haftada 2 iyi sanki eğer cpk kirlenirse üçe çıkabilir.
Sevilayrodin Deletedmom277 havalar soğudugu için cogu anne hergün yıkama taraftarı değil üstü hasta olma olasılığı olduğu için yazın genel olarak bütün anneler hergün yikiyor zaten. Yoksa bir fark yok istemeyecek durumlar var sadece.
hunilimomm Sevilayrodin benimki de 5 aylık suyu görünce cub cub yapıyor elimden kadar diye eşimi bekliyorum 😁 küçükken ne güzeldi al hoop yika bitti
Zehra_Ens İki günde bir yıkıyorum kırkları çıkana kadar her gün yıkadım kırklarından sonra iki günde bir olarak devam ediyoruz
O_bir_melek Sevilayrodin havalar soğudu o yüzden 1gün arayla yıkıyorum ama yaz aylarında ise her gün...bebeğim 9 aylık ☺️
Ipek34 Sevilayrodin biz her gun yıkıyoruz doğduğundan beri. 2 buçuk aylık su an. Eşimle yıkıyoruz her aksam