buussrraa benim boyum 1.70.86 kilo hamile kaldım,92 kilo ile doğuma girdim.Kızım 5,5 aylık oldu.80kiloyum şuan diyetisyene de başladım.Yulaflı çörekler yapıp yiyebilirsiniz un kullanmadan.Yulaf sütü ciddi oranda artırıyor.Tarçın da öyle.meyveleri şeker eklemeden komposto yapabilirsiniz;o da sütü artırmada önemli yer tutuyor.Tabi sütü artırmak kadar kaliteli artırmak da önemli.Öğle öğününde sebze yiyorsanız,akşam mutlaka et yemelisiniz.Ve tabiki bol bol su için.Paketli gıdalardan ve abur cuburdan uzak durursanız;hem kilo almaz hem de sağlıklı sütünüzü korursunuz.Bebeğinizi sağlık ve keyifle büyütmeniz dileğiyle....