buussrraa Tabi yememezlik zaten genel olarak doğru bir kilo verme sistemi değil. Ama yediğiniz şeyler çok önemli, porsiyonlar ve hareket önemli.
Diyet gibi düşünüp kendini zorlamadan halledebilirsin. Çok yağlı yiyecekleri, kocaman porsiyonları, beyaz ekmeği, beyaz pirinci, abartı tatlı tüketimini, hamur işini bırak. Bol bol protein, salata çeşitleri, bulgur ya da siyah pirinç pilavı, meyve, kuru üzüm, kuru incir...vb., su, çorbalar tüket. Sütüne hiç birşey olmaz. Sağlıklı beslenme diyelim. Biraz da hareket ekledin mi tamamdır. Hamilelikte 23 kilo aldım, 5.ayda 23 ü gitmişti, şu an 8 aylığız 25 gitti. Yaparsınn😉(kiloyla ilgili sıkıntısı olsn herkese bunları yazıyorum)